Språkresa till Oxford

  2013-10-28 / 14:25:00 / Oxford 2014 / 0kommentar[er]
I lördags bokade vi min språkresa till Oxford i England. Efter många om och men så blev det tillslut Oxford, mest för att där var det kursen Intensiv som gäller, men det var också p.g.a det som det blev många om och men, men som sagt till slut blev det Oxford iallafall. Det låter ju ganska häftigt och säga att man har varit i Oxford och pluggat också ;) 
 
Jag åker med STS, har hört att de är lite mer seriösa och min kusin åkte med dem för några år sedan och tyckte det var bra så det kändes bra. 
 
Så en vecka efter One Direction konserten så ska jag tillbaka upp till Stockholm för avresan till England, bara 236 dagar kvar haha! Jag ska försöka blogga mycket om resan, men just nu tror jag inte det kommer hända så mycket förens i vår. 
 
bild från google